Індивідуальний план роботи під час карантину
(13.03.2020 – 11.05.2020)
Асистента вчителя Лисенко Світлани Михайлівни
№ п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітки
| ||||||||||
1.
|
13.03.2020.
|
1.Планування роботи на період карантинних заходів.
2. Інформування дитини та батьків про дистанційну форму навчання, роз’яснення тонкощів та особливостей даного виду навчання.
|
9:00-9:30
9:30-10:30
|
Робота в телефонному режимі , Viber
| ||||||||||
2.
|
16.03.2020.
|
1. Упорядкування портфоліо дитини.
2.Упорядкування портфоліо асистента вчителя.
|
9:00-10:00
10:00-10:00
| |||||||||||
3.
|
17.03.20
|
1.Розробка із групою фахівців, які створюють індивідуальну програму розвитку, дистанційне вивчення особливостей діяльності і розвитку дітей з особливими освітніми потребами, оцінка навчальних досягнень учня, оцінка виховання індивідуальної програми розвитку, вивчення та аналіз динаміки розвитку учня.
2.Корекція індивідуальної програми розвитку
|
9:00-10:30
11:00-11:30
| |||||||||||
4.
|
18.03.20
|
Дистанційне спілкування з батьками, надаючи їм необхідну консультативну допомогу
|
9:00-11:00
|
Viber ,соціальні мережі в телефонному режимі
| ||||||||||
5.
|
19.03.20.
|
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах
2.Індивідуальна консультація для батьків в телефонному режимі
|
9:00-12:00
12:00-12:50
|
1.Посібник Інклюзивне навчання в закладах середньої освіти
| ||||||||||
6.
|
20.03.20
|
1.Перегляд вебінару
|
15:00-16:00
| |||||||||||
7.
|
23.03.20
|
1.Добірка дидактичного матеріалу до уроків формування навичок читання та письма
2. Допомога класному керівнику в поповненні кабінету дидактичним матеріалом та наочністю.
|
8:00-10:00
10:00-13:00
|
Соціальні мережі, в телефонному режимі
| ||||||||||
8.
|
24.03.20.
|
1. Виготовлення індивідуальних завдань з соціально-побутового орієнтування.
2. Індивідуальна консультація для батьків у телефонному режимі
|
8:00-11:00
11:00-13:00
|
Соціальні мережі, в телефонному режимі
| ||||||||||
9.
|
25.03.20
|
1.Розробка дидактичного матеріалу для індивідуальної роботи з дитиною.
2. Перегляд інформаційно-методичної літератури
«Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей»
1. Індивідуальна консультація для учня 3-Г класу Іоанова Даніїла в онлайн- режимі
|
9:00-9:30
9:30-10:30
10:30-11:00
|
Viber ,соціальні мережі в телефонному режимі
| ||||||||||
10.
|
26.03.20.
|
1.Добірка дидактичного матеріалу для дитини з ООП до консультацій.
2.Вебінар.
Організація навчання та дозвілля під час карантину :
Корисні матеріали на допомогу педагогу .
|
8:30-9:00
18:00-19:30
|
Viber ,соціальні мережі
Всеосвіта
| ||||||||||
11.
|
27.03.20
|
1.Підготовка дидактичних матеріалів для дітей з ООП.
2. Проходження дистанційних курсів на платформі Edera
|
9:00-10:00
12:00-13:00
|
Edera
| ||||||||||
12.
|
01.04.20
|
1. Індивідуальна консультація з учнем, який потребує допомоги під час навчання в дистанційній формі учня 3-Г класу Іоанова Даніїла 2. Вебінар: використання онлайн-в для організації дистанційного навчання |
11:00-11:30
18:00-19:30
|
Viber
| ||||||||||
13.
|
02.04.20
|
1. Підбір тестів для читання учнями з батьками
2. Консультації для батьків та учнів
|
10:00-11:00
11:30-12:00
|
Viber та соціальні мережі
| ||||||||||
14.
|
03.04.20
|
1. Підготовка дидактичних матеріалів для учнів з ООП
2. Робота з методичною літературою
3. Спільно з вчителем підбір і розробка завдань
|
9:00-10:00
11:00-12:00
12:00-13:00
|
Viber ,соціальні мережі, в телефонному режимі
| ||||||||||
15.
|
06.04.20
|
1. Індивідуальна консультація для учня, який потребує допомоги під час дистанційного навчання учня 3-Г класу Іоанова Даніїла | 11:00-11:30
|
Viber ,соціальні мережі
| ||||||||||
16.
|
07.04.20
|
1. Опрацювання додаткової науково-популярної літ-ри
2. Робота зі шкільною документацією
|
9:00-10:00
10:00-12:00
|
соціальні мережі
| ||||||||||
17.
|
08.04.20
|
Ø Оформлення портфоліо учня.
Ø Консультація по телефону для батьків «Навчання вдома в період карантину»
Ø Робота над документацією
Ø Опрацювання методичної літератури
|
8:00-9:00
9:00-9:30
9:30-11:00
11:00-13:00
|
Посібник: Організаційні засади діяльності вчителя
| ||||||||||
18.
|
09.04.20
|
Ø Підготовка матеріалів до занять з соціально-побутового орієнтування
Ø Опрацювання методичної літератури
Консультація по телефону для батьків «Надання порад для навчання вдома»
|
8:00-10:30
10:30-12:00
12:00-13:00
|
Путівник для батьків, дітей з ООП: навчально-методичний посібник
| ||||||||||
19.
|
10.04.20
|
Підготовка матеріалів до занять з соціально-побутового орієнтування.
2. Опрацювання методичної літератури
|
9:00-10:00
10:00-10:00
| |||||||||||
20.
|
13.04.20
|
Виготовлення дидактичного матеріалу для занять.
2.Упорядкувння папки інклюзивне навчання.
3. Консультація з батьками по телефону «Про заходи безпеки під час карантину»
|
9:00-11:00
11:00-12:00
12:00-13:50
|
Перегляд завдань:
Завдання для учнів https://osnova.com.ua/
| ||||||||||
21.
|
14.04.20
|
Підвищення свого професійного рівня, педагогічної майстерності, загальної культури. Опрацювання фахової літератури.
|
10:00-11:00
|
Інклюзивна освіта. Методичні рекомендації для педагогів загальноосвітніх навчальних закладів-Івашура Н., Ангелова А.
| ||||||||||
22.
|
15.04.20
|
Ведення встановленої документації
|
9:00-10:00
| |||||||||||
23.
|
16.04.20
|
Підготовка матеріалів до занять з учнями. Виготовлення дидактичних матеріалів.
|
9:00-10:00
| |||||||||||
24.
|
17.04.20
|
Перегляд відеоуроків «Як налагодити якісну співпрацю між асистентом вчителя і вчителем та іншого інформаційно-методичного відео
|
10:00-11:00
| |||||||||||
25.
|
21.04.20
|
Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення власного професійного рівня.
|
9:00-9:30
|
Інклюзивна освіта: навчальний посібник.-Київ: ТОВ «Агенство «Україна»» 2019-300с.
| ||||||||||
26.
|
22.04.20
|
1. Індивідуальна консультація для учня, який потребує допомоги під час дистанційного навчання 3-Г клас Іоанов Даніїл
|
11:00-11:30
|
Viber ,соціальні мережі
| ||||||||||
27.
|
23.04.20
|
1.Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.
|
11:00-11:30
| |||||||||||
28.
|
24.04.20
|
1.Підбір тексту для читання учня з батьками
|
9:30-10:00
|
Discort-відеотрансляція
| ||||||||||
29.
|
27.04.20
|
1.Підбір відеоматеріалів про толерантність.
|
9:30-10:00
|
Discort-відеотрансляція
| ||||||||||
30.
|
28.04.20
|
1.Дистанційне спілкування з батьками, надаючи їм необхідну консультативну допомогу
|
11:00-11:30
|
Viber ,соціальні мережі
| ||||||||||
31.
|
29.04.20
|
1.Підготовка матеріалів до занять з учнем. Виготовлення дидактичних матеріалів.
|
9:00-9:30
| |||||||||||
32.
|
30.04.20
|
Опрацювання інтернет-ресурсів.
|
9:30-10:30
| |||||||||||
33.
|
04.05.20
|
Ведення встановленої документації
|
11:00-11:30
|
Інклюзивна освіта.
| ||||||||||
34.
|
05.05.20
|
Дистанційне спілкування з батьками , підведення підсумків дистанційного навчання
|
9:30-10:30
|
Viber ,соціальні мережі
| ||||||||||
35.
|
06.05.20
|
1. Підготовка дидактичних матеріалів для учнів з ООП.
Розміщення завдань
2. . Спільно з вчителем розроблення та підбір матеріалів для дистанційного навчання школярів 3Г клас .
|
9:30-11:30
|
Viber,у телефоному режимі.
Viber
| ||||||||||
36.
|
07.05.20
|
1. Робота над темою для самоосвіти «Формування ключових компетенцій у дітей з особливими освітніми потребами засобами інформаційно-комунікаційних технологій».
|
10:00-11:00
|
Viber,у телефоному режимі.
| ||||||||||
37.
|
08.05.20
|
2. Розробка наочності та роздаткових матеріалів дл дітей з ООП.
|
09:00-10:00
|
Viber,у телефоному режимі.
| ||||||||||
38.
|
11.05.20
|
1. Індивідуальна консультація для учня, який потребує допомоги під час дистанційного навчання 3-Г клас Іоанов Даніїл
|
11:00-11:30
|
Viber,у телефоному режимі.
| ||||||||||
39.
|
12.05.20
|
1. Онлайн консультація для батьків.
2. . Розробка наочності та роздаткових матеріалів (допомога вчителю).5-А класу
3. Опрацювання методичної літератури ознайомлення з літературою по темі «Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання»
|
9:00-10:00
10:00-12:00
12:00-13:00
|
Viber,у телефоному режимі.
Сучасні засоби ІКТ підтримки інклюзивного навчання :
навчальний посібник / [А. В. Гета, В. М. Заіка, В. В. Коваленко та ін.] ; за заг. ред. Ю. Г. Носенко. – Полтава : ПУЕТ, 2018. –261 с. | ||||||||||
40.
|
13.05.20
|
1.Онлайн консультація для батьків.
2. Розміщення у Viber завдань для учня з ООП клас 5-А Музалевський Богдан
3. Курс – EDERA_
|
09:00-10:00
10:00-11:00
11:00-14:00
|
Viber,у телефоному режимі.
EDERA_
| ||||||||||
41.
|
14.05.20
|
1. Розробення спільно з вчителем матеріалів для учнів 5-А класу, розміщення їх у групі
2. Підбір навчальних відеофайлів.
|
09:00-11:00
11:00-13:00
|
Viber,у телефоному режимі.
| ||||||||||
42.
|
15.05.20
|
1. Розміщення матеріалів з інформатики для учнів 5-А класу. Онлайн консультація для батьків.
2. Підбір навчальних відеофайлів для дитини з ООП Музалевського Богдана учня 5-А класу
3. Розробка завдань з математики відповідно можливостей учня інклюзивного навчання
|
09:00-10:00
10:00-11:00
11:00-12:00
|
Viber,у телефоному режимі.
| ||||||||||
43.
|
18.05.20
|
1.Спільно з класним керівником розробка і розміщення завдань для учнів на період дистанційного навчання
2. Онлайн консультація для батьків
3. Створення памʼятки для батьків «Роль батьків у наданні допомоги дітям у навчальній роботі».
|
09:00-10:00
10:00-11:00
11:00-12:00
|
Viber,у телефоному режимі.
Працюємо з «особливою» дитиною у «звичайній» школі .
К. А. Дмитренко, М. В. Коновалова, О. П. Семиволос. — Х. : ВГ «Основа», 2018. — 120 с. : табл., схеми, рис. — (Серія «Нові формати освіти»).
| ||||||||||
44.
|
19.05.20
|
1. Самоосвіта. Вебінар - Педагогічні підходи в роботі з дітьми, які мають аутичні розлади
2. Онлайн консультація для батьків.
|
09:00-13:00
|
Viber,у телефоному режимі.
| ||||||||||
45.
|
20.05.20
|
1.Спільно з класним керівником розробка і розміщення завдань для учнів на період дистанційного навчання
2.Онлайн консультація для батьків.
3. Розробка завдань для дитини з ООП , Музалевського Богдана 5-А класу
4. Розробка наочності та роздаткових матеріалів.
|
09:00-10:00
10:00-11:00
11:00-12:00
12:00-13:00
|
Viber,у телефоному режимі.
| ||||||||||
46.
|
21.05.20
|
1. Поповнення свого портфоліо (нові цікаві завдання для учнів з ООП).
2.Добір дидактичного матеріалу учня з ООП
|
09:00-10:00
10:00-11:00
|
Viber,у телефоному режимі
| ||||||||||
47.
|
22.05.20
|
1. Самоосвіта. Вебінар - Розвитoк різних видів пам’яті в початкових класах НУШ.
2. Онлайн консультація для батьків.
3. Розміщення навчального матеріалу для учня 5-А класу з ООП Музалевського Богдана
4. Перегляд вебінару «Електронні освітні ігрові ресурси – нові можливості для Інклюзивної освіти»
|
09:00-
10:00
10:00-11:00
11:00-12:00
12:00-14:00
|
Viber,у телефоному режимі.
| ||||||||||
48.
|
25.05.20
|
1. Курс “Критичне мислення для освітян“
2. Опрацювання нормативно-правової бази
|
11:00-13:00
13:00-14:00
|
Viber,у телефоному режимі.
| ||||||||||
49.
|
26.05.20
|
1. Онлайн консультація для батьків.
2. Розробка наочності та роздаткових матеріалів
|
09:00-10:00
10:00-
11:00
|
Viber,у телефоному режимі.
| ||||||||||
50.
|
27.05.20
|
1. Індивідуальна консультація для учня, який потребує допомоги під час дистанційного навчання Іоанова Даніїла учня 3-Г класу | 11:00-11:30
|
Viber,у телефоному режимі.
| ||||||||||
51.
|
28.05.20
|
1.Підготовка матеріалів до занять з учнем. Виготовлення дидактичних матеріалів.
|
9:00-9:30
| |||||||||||
52.
|
29.05.20
|
Підвищення свого професійного рівня, педагогічної майстерності, загальної культури. Опрацювання фахової літератури.
|
10:00-11:00
|
Інклюзивна освіта. Методичні рекомендації для педагогів загальноосвітніх навчальних закладів-Івашура Н., Ангелова А.
| ||||||||||
53.
|
01.06.20
|
1. Підготовка дидактичних матеріалів для учнів з ООП
2. Робота з методичною літературою
3. Спільно з вчителем підбір і розробка завдань
|
9:00-10:00
11:00-12:00
12:00-13:00
|
Viber,у телефоному режимі.
| ||||||||||
54.
|
02.06.20
|
1.Добірка дидактичного матеріалу для дитини з ООП до консультацій.
2.Вебінар.
Організація навчання та дозвілля під час карантину :
Корисні матеріали на допомогу педагогу
|
8:30-9:00
18:00-19:30
|
Viber,у телефоному режимі.
Всеосвіта
| ||||||||||
55.
|
03.06.20
|
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах
2.Індивідуальна консультація для батьків в телефонному режимі
|
9:00-12:00
12:00-12:50
|
1.Посібник Інклюзивне навчання в закладах середньої освіти
| ||||||||||
56.
|
04.06.20
|
1. Індивідуальна консультація для учня, який потребує допомоги під час дистанційного навчання Іоанова Даніїла 3-Г клас
|
11:00-11:30
|
Viber,у телефоному режимі.
| ||||||||||
57.
|
05.06.20
|
1. Виготовлення дидактичного матеріалу для занять.
2.Упорядкувння папки інклюзивне навчання.
3. Консультація з батьками по телефону «Про заходи безпеки під час карантину»
|
9:00-11:00
11:00-12:00
12:00-13:50
|
Перегляд завдань:
Завдання для учнів https://osnova.com.ua/
| ||||||||||
Немає коментарів:
Дописати коментар